lauantai 19. heinäkuuta 2014

kiiltokuvamaailma

minä suutelen niinkuin rakastaisit
niinkuin antautuisit omakseni 


vain huijataksemme rakkautta kunnolla
muovaat tätä kiiltokuvamaailmaamme
jonka prinssi sinä olet
koska sinut pakotettiin.
mutta minä rakastan olla
prinsessasi
vaikken oikeasti
omista sinusta palaakaan.


ja vaikka istuisin vieressäsi
olen tomukasa silmissäsi

ei, en ole edes tomukasa
olen läpinäkyvä 

en voisi olla sinulla ilmaa vaikka haluaisin
sillä silloin sinä tarvitsisit minua
elääksesi
ja se on väärä vastaus.

aina katselen sinua nurkan takaa
ja odotan haikeasti sitä
että tämä kiiltokuvamaailma
revittäisiin.

mieluummin minä tuhoutuisin
kuin odottaisin tavoittamattoman katseesi saavutusta
sillä se on mahdotonta.

mutta tiedätkö mitä?
minä

rakastan
sinua..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti