tiistai 12. elokuuta 2014

odotan sinua

minulle sanottiin
että kun päästän sinut menemään
vasta silloin minä rakastan sinua.
kun otteeni lipeää,
minä välitän.
se ei ole logiikkaa
eikä se ole tarkoitus
se ei ole käsky, vaan kehotus
mutta minä en aijo totella sitä
koska minä en tahdo

sillä minäkin olen vain yksi ihminen
hauras kuin paperia
joten minä muserrun, kun minut tallataan
vajoan, kun minut upotetaan
eikä minulla ole silloin voimaa
koska joku toinen
on minua paljon vahvempi
ja se on totuus

minä voin olla sinulle mitä ikinä tahdot
voin olla sinun päivänsäteesi
tai sureva sateesi
voin olla kaikki se mitä tarvitset
mutta en tahdo luopua
koska olen itsekäs
ja minä tiedän sen
sillä sekin on totuus

minä odotan
että muut tajuavat totuuteni oikeiksi
ja väärät logiikat puretaan
minä odotan
että sinä rakastat minua samalla tapaa
kuin minäkin rakastan sinua
niinkuin kasvit tarvitsevat vettä
ihmiset happea
kuu aurinkoa
sairaat lääkkeitä
minä odotan
että olemme riippuvaisia toisistamme
ja minä odotan
että voimme langeta toistemme syleilyyn

minä odotan kyllä

1 kommentti:

  1. Kaunis runo (?) Ulkoasu on kyllä hieman tylsä, kaipaisi lisää piristystä ja kuvat olisi kiva lisä! (-:

    VastaaPoista